Comitetul științific (Directorii Școlilor doctorale):

Prof. univ. dr.  Iuliana Armaș (UB)

Prof. univ. dr.  Otilia Zărnescu (UB)

Prof. univ. dr. Cecilia Arsene (UAIC)

Prof. univ. dr.  Camelia Bala (UB)

Prof. univ. dr.  Mihai Dima (UB)

Prof. univ. dr.  Mihai Popa (UB)

Prof. univ. dr.  Geta Rîșnoveanu (UB)

Conf. univ. dr.  Călin Tămaş (UBB)

Prof. univ. dr. Mihai Putz (UVT)

Prof. univ. dr. Mircea Voiculescu (UVT)

Prof. univ. dr. Luminița Bejenaru (UAIC)

Prof. univ. dr. Alexandra Raluca Iordan (UAIC)

Prof. univ. dr. Dumitru-Cezar Oniciuc (UAIC)

Organizatori conferință:

Prof. univ. dr. Iuliana Armaș

Suport tehnic: lect. dr. Cornel Tudose

Jurnalist Ada Roseti

Drd. Ruxandra Mocanu

Juriu:

Edina Constantinescu – Marketing Director, Discovery Inc.

Edina Constantinescu este Marketing Director pentru Discovery în Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane, Asia Centrală, Orientul Mijlociu și Africa.

În acest rol, Edina coordonează strategiile de marketing si insights pentru portofoliul Discovery, prezent prin branduri precum Discovery Channel, Eurosport, TLC, HGTV, Travel Channel în peste 100 de piețe din această regiune. Focusul ei este pe comunicarea integrată de business și de brand, pentru segmentele B2B și B2C. Edina are peste 13 ani de experiență în derularea de proiecte 360 și gestionarea echipelor complexe cu peste 20 oameni, în proiecte de transformare digitală și strategii de media. Înainte să se alăture Discovery, ea a lucrat în industria telecom, pentru companii precum Liberty Global și Telekom România.

Andrei Borțun – CEO al Fundației
The Institute

Andrei Borțun este în prezent CEO al The Institute, Președinte al “Galei Societății Civile” Președinte al Asociației Cartierul Creativ și Partener în cadrul agențiilor “Dăescu Borțun Olteanu” și “Rusu + Borțun Brand Growers”.

Gala Societății Civile (GSC) este cel mai amplu proiect, inițiat în anul 2002, care promovează și premiază activitatea sectorului asociativ din România, unul dintre principalii susținători ai reprezentanților sectorului non-profit, neguvernamental din România și un promotor al inițiativelor acestuia în fața celorlalte două sectoare – public și privat, în fața mass-media și în fața publicului larg.

În anul 2011, Andrei Borțun a inițiat proiectul editorial INSTITUTE, The Magazine, revista industriilor creative din România și a inaugurat Institute, The Cafe, un spațiu care până în prezent a găzduit peste 700 de evenimente dedicate societății civile și industriilor culturale și creative. Pe lângă evenimentele proprii, cu suportul Institutului Cultural Român, The Institute a organizat diverse expoziții de design găzduite de orașe europene, precum Portoroz, Stockholm, Viena, Londra și Madrid, fiind totodată montate și în orașe mari ale României precum: Cluj, Brașov și Timișoara.

Misiunea The Institute este modernizarea României folosind puterea industriilor creative.

Mai multe informații despre festivalurile și evenimentele organizate de The Institute aici:

www.institute.ro / www.internetics.ro / www.scoalaadc.ro / www.effie.ro / www.romaniandesignweek.ro / www.galasocietatiicivile.ro

Simona Fîrtat, Director comunicare, sustenabilitate și relații publice, L%u2019Oréal România
Simona Fîrtat – Director comunicare, sustenabilitate și relații publice, L’Oréal România

Cu o experiență de 8 ani în presă și 13 în relații publice, Simona Fîrtat are o vastă

expertiză în comunicare, managementul crizelor, relații publice și CSR. Simona a gestioant strategii de comunicare și dezvoltare durabilă pentru importante companii din domenii de activitate ca servicii financiar-bancare, producție, bunuri de larg consum etc.

În cadrul L’Oréal România, Simona Fîrtat este Director de Comunicare și responsabilă de implementarea la nivel local a angajamentelor de sustenabilitate ale grupului și ale Fundației L’Oréal. Simona gestionează în România programul de burse private “L’Oréal – UNESCO For Womenin Science” (www.forwomeninscience.com), ce acordă anual granturi de cercetare în domeniile Științele Vieții și Științe Fizice.